مقالات و پژوهش ها

پازل لگویی سه بعدی آبان

پازل لگویی سه بعدی آبان

یکی از محصولات فروشگاه آبان پازل لگویی سه بعدی آبان است.

تاریخچه ی لوگو

کلمه لگو بر گفته از کلمه  leg godt که معنی خوب بازی کردن را می دهد. از دیگر معانی این کلمه می توان به گردآوری و جفت کردن نیز اشاره کرد.

در سال 1916 میلادی نجاری به نام Ole Kirk Christiansen کارگاه تولید محصولات چوبی،مبلمان و لوازم منزل داشت. با گذشت زمان روز به روز توان تولیدی کارگاه افزایش می یافت. ولی با وارد شدن به قرن بیستم میلادی و بحران های اقتصادی آن زمان کسب و کار های زیادی متضرر شدند.

کارگاه نجاری هم یکی از آن مشاغل و کسب و کار ها بود که بسیار افت درآمد داشت. Ole Kirk Christiansen برای نجات کسب و کار و کارگاه خود دست به کار شد. شروع به ساخت لوازم مینیاتوری چوبی و تزئینی کرد. در کنار این تولیدات ایده ساخت اسباب بازی های چوبی نیز به ذهن او رسید. وی برای اولین بار در دانمارک اسباب بازی های چوبی به اسم لگو و خط تولید آن به وجود آمد.

 ایده ساخت لگو

شرکت لگو بعد از چند سال ایده ساخت لگو از جنس پلاستیک را عملی کرد. بعد از آن رفته رفته و با گذشت زمان لگو محبوب ترین اسباب بازی بین تمامی سنین شد. شعبه های فروشگاه های زنجیره ای لگو نیز در سرتاسر دنیا افتتاح شد.

چیزی که لگو ها را در همان ابتدا نسبت به پازل متمایز می کرد وجود برآمدگی و برجستگی های روی لگو بود. که این امکان را فراهم می کرد که قطعات لگو بر روی هم قرار گیرند و ثابت شوند. لگو های در ابتدا اشکال ساده ای داشتند. ولی امروزه لگو ها در طرح ها و رنگ بندی های مختلف در بازار وجود دارند.

افراد را در تمامی سنین سرگرم می کنند. لگو ها امروز در شکل ها و ابعاد گوناگونی وجود دارند. برای مثال وجود آدمک هایی با شخصیت های کارتونی متفاوت مانند بتمن و نینجاها. که این آدمک ها در بعضی از بسته بندی های لگو وجود دارد. لگو ها همچنین در سایز و ابعاد گوناگونی نیز وجود دارد.

قطعات لگو ها

هرچقدر اندازه قطعات لگو ها کوچک تر و ریز تر باشد. شکل و جسم پایانی ساخته شده نهایی ظریف تر و زیبا تر به نظر می رسد. لگو هایی که سایز کوچک تری دارند برای ساخت اشکالی که به ظرافت بیشتری نیاز دارند مناسب هستند. لگو هایی با سایز بزرگ تر برای بازی و سرگرمی کودکان مناسب تر است.

نکته دیگر این است که از لگو و پازل های لگویی در ساخت مصالح ساختمانی نیز استفاده شده است. به این صورت که از لگو ها ایده گرفته اند. این کار باعث شده تا بلوک های آماده لگو شکل را تولید و آماده فروش کنند.

به این صورت که به همان سادگی تنها لازم است که بلوک ها بر روی هم قرار گیرند. این تولید باعث شده که سرعت ساخت و ساز به سرعت افزایش یابد. کار به همان سادگی بازی با لگو ها و ساخت برج های لگویی آسان و تمیز انجام شود.

معرفی پازل لگویی سه بعدی آبان

نوعی اسباب بازی که تقریبا افراد زیادی در کودکی با آن بازی کرده اند. با آن خاطرات بسیار زیادی دارند لگوهای خانه سازی است. لذت چیدن لگوها در کنار هم و در پایان تداعی خانه یا شکلی منسجم حس غرور و اعتماد به نفسی در کودک بوجود می آورد. لگو شاید یکی از وسایل بازی است که افراد با هر رنج سنی با آن در کودکی خود خاطره دارند.

پازل لگویی سه بعدی آبان

پازل لگویی سه بعدی که در چند سال اخیر خط تولید آن به تازگی روشن شده و وارد بازار اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان شده است. این تجربه را در کودک به وجود می آورد که می تواند خود به تنهایی با قطعاتی که در بسته بندی وجود دارد با کنار هم قرار دادن آن ها اسباب بازی خود را بسازد. همچنین از بازی با آن لذت ببرد.

ترکیب لگو و پازل در کنار هم وجهی سه بعدی به وجود می آوردند. پازل لگویی سه بعدی آبان در بسته بندی هایی که وجود دارند به شما مانند پازل تصویری را نمایش می دهد. حالا شما باید با استفاده از قطعات لگویی که داخل بسته بندی محصول وجود داردند آن را روی هم قرار دهید و ثابت کنید.

تا در پایان اسباب بازی سه بعدی و زیبا داشته باشید از بازی با آن لذت ببرید، همچنین پازل لگویی سه بعدی آبان این امکان را دارد که پس از ساخت پازل لگویی بتوانید قطعات آن ها را از هم جدا کنید و دوباره بسازید و یا با خلاقیت خود اشکال و اسباب بازی های دیگری نیز بسازید.

فواید بازی با پازل لگویی سه بعدی

پازل لگویی سه بعدی تنها برای سرگرمی کودک ساخته نشده. بلکه کودک رفته رفته با بازی و ساخت لگو ها می تواند به تقویت هوش تجمسی برسد. همچنین به هوش فضایی، هوش منطقی،افزایش خلاقیت و افزایش اعتماد به نفس برسد. با افزایش قدرت ذهنی کودک باعث می شود در بین هم سن و سالان خود به برتری ذهنی بیشتری برسد.

از دیگر فواید پازل لگویی سه بعدی آبان برای کودکان به این نکته می توان اشاره کرد که به این دلیل قطعات  پازل لگویی بعد از هر بار بازی اماکن جدا شدن از یکدیگر را دارند برای کودک جذابیت خاص خود را از دست نمی دهد. چرا که کودک با هر بار بازی شکلی جدید با قطعات خلق می کند.

شما می توانید هنگامی که کودک در حال بازی با پازل های لگویی است به او آموزش دهید. به طور مثال اگر کودک بدون هدفی خاص قطعات لگو را روی هم می چیند از آن بخواهید ابتدا لگو های همرنگ را در کنار هم قرار دهد. رفته رفته از او بخواهید اجسامی خاص را با روی هم قرار دادن پازل لگویی سه بعدی بسازد.

از فواید دیگر بازی با پازل لگویی سه بعدی آبان

یکی دیگر از فواید بازی با پازل لگویی سه بعدی برای کودکان نیز افزایش قدرت تجزیه و تحلیل در کودک است. به این صورت که بعد از هر بار ساخت شکل با لگو ها از کودک بخواهید تا برای شما تحلیل کند چه جسمی را ساخته. هدف آن از ساخت شکل چه بوده است. این کار سبب می شود علاوه بر این که باعث می شود شما از خط فکری کودک با خبر شوید.

حالا می توانید نظر و زاویه دید خود را از پازل لگویی سه بعدی ساخته توسط کودک بیان کنید. تا ذهن او را به چالش بکشید. در ذهن او انگیزه ایجاد کنید. به صورت غیر مستقیم به او می آموزید به گونه ای دیگر به مسائل اطراف خود نگاه کند.

از طرفی دیگر بعد از تمام شدن بازی کودک با پازل های لگویی وقتی شما کودک را تشویق می کنید در درون کودک حس اعتماد به نفسی به وجود می آید. باعث می شود در ذهن خود به این نتیجه برسد که اگر برای ساخت مسئله ای در ذهن خود نقشه داشته باشد خیلی خوب موفق می شود.

مورد تشویق دیگران قرار می گیرد. پس بهتر است هنگام بازی کودک با لگو ها به او فرصت دهید تا ساخت و ساز و کار خود را به خوبی به اتمام برساند. بعد در مورد آن با کودک به تحلیل بپردازید.

کودکانی که سن خیلی کمتری دارند بازی با پازل لگویی سه بعدی آبان این فایده را برای آن ها دارد که عضلات ظریف دستشان و مهم تر از همه انگشتانشان پروش می یابد.

پازل لگویی سه بعدی و تاثیر بر فرزندانمان

والدین می توانند بازی های بسیاری با پازل لگویی سه بعدی همراه با فرزندانشان انجام دهند. بازی هایی از جمله ساخت برج و قلعه در داستان سرایی در همین حین برای کودک جذاب و آموزنده است. همچنین ساخت ماشین یا قطار با استفاده از قطعات لگو و چرخ های موجود در بسته بندی محصول، آموزش رنگ ها و  ساخت ترکیب رنگ ها، آشنا سازی کودک با اشکال هندسی با کمک ساخت اشکال با لگو ها.

یکی از بهترین بازی هایی که شما می توانید با لگو همراه با کودک انجام دهید آموزش لغات و جهت های مختلف ریاضی و جغرافیایی است. به این صورت که با قرار دادن و معین کردن جای یک سری از لگو ها از او بخواهید لگو را به سمت چپ، راست و یا عقب و جلو حرکت دهد.

از دیگر مزیت های بازی با پازل لگویی سه بعدی این است که، بازی با قطعات آن هیچ گونه کثیف کاری ندارد. خیلی راحت نیز جمع می شود. این نکته باعث می شود که والدین به راحتی اجازه دهند کودک زمان زیادی را با آن ها بازی کند. بدون این که دغدغه ای برای تمیز کاری بعد از بازی داشته باشند.

نکته ای که شما در هنگام خرید پازل لگویی سه بعدی باید توجه کنید این است که لگو را برای چه گروه سنی می خواهید تهیه کنید. اگر برای کودکان و افرادی با سن و سال کم می خواهید این خرید را انجام دهید بهتر است از لگوهایی با سایز نسبتاً بزرگ استفاده و خریداری کنید.

چرا که این سرگرمی بسیار برای هوش هیجانی و حرکت انگشتان دست کودکان زیر 3 سال مناسب است. ولی به دلیل خطرناک بودن بهتر است از قطعات بزرگ تری استفاده شود که خطری کودک را تهدید نکند.

درباره فروشگاه اینترنتی پازل های سه بعدی آبان

فروشگاه ما در اصفهان با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تولید انواع پازل های دو بعدی، سه بعدی، چوبی و… قرار دارد.

فروشگاه ما این امکان را برای شما فراهم آورده تا لگوها را در سایز و ابعاد گوناگون برای کودکان خود تهیه کنید. جنس لگو ها از پلاستیک مستحکم است. رنگ های آن نیز هیچ گونه ضرری برای کودک شما در هنگام بازی با آن ها را ندارد.

چرا که لگو هایی با زنگ های شیمیایی در صورت بازی با آن ها در دراز مدت اثرات مخربی بر رو ی سیستم تنفسی و ریه ها و مسمومیت می شود. پس بهتر است در هنگام تهیه پازل لگویی سه بعدی به این نکته توجه داشته باشید که تائیدیه بهداشتی برای تولید قطعات لگو داشته باشند.

ما به شما این تضمین را می دهیم که در فروشگاه اینترنتی آبان بهترین و با کیفیت ترین پازل لگویی سه بعدی را برای کودک و یا حتی خودتان سفارش دهید. چرا که در بسیاری از برند ها این لگو ها با مواد بازیافتی و دور ریختنی و کهنه ساخته می شود.

که اصلا برای سلامتی کودک مناسب نمی باشد. باعث می شود بدن کودک نسب به این مواد و پازل لگویی سه بعدی نامرغوب واکنش و حساسیت نشان دهد. همچنین ما با خرید شما از پازل لگویی سه بعدی آبان در راستای تقویت مهارت های ذهنی کودکتان به شما کمک می کنیم.

بهترین محصول را برای رضایت شما ارائه می دهیم. امیدواریم شما هم ما را در این راه حمایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *